Szállítási feltételek

Érvényes szállítási díjak Magyarország egész területére

Szállítási mód

Szállítási díj

Utánvét költség

Bolti átvétel

díjmentes

díjmentes

Packeta csomagpont / automata

990 Ft

390 Ft

MPL postapont / automata

1 690 Ft

390 Ft

MPL házhozszállítás

1 890 Ft

390 Ft

GLS postapont / automata

2 200 Ft

390 Ft

GLS házhozszállítás

2 400 Ft

390 Ft

További feltételek

  • A minimális rendelési érték 1000 Ft
  • Az utánvétes fizetés maximális összege Packeta esetén 220 000 Ft, GLS és MPL esetén 500 000 Ft
  • Ingyenes kiszállítás Packetával és MPL futárszolgálattal 50 000 Ft rendelési érték felett

Webáruházunkban rendelést csak magyarországi címre történő kiszállítással lehet leadni. Amennyiben külföldi címre, de az Európai Unió területére szeretnéd kérni a rendelést, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

Szállító partnereink – GLS, MPL és Packeta futárszolgálatok – segítségével a megrendelést gyorsan és rugalmasan juttatjuk el a kívánt címre. Raktáron lévő termékeink esetén a megrendelés legkésőbb a következő munkanapon, várakozási idő nélkül feladásra kerül. 

 Fizetési módok a webáruházban

  • Futárszolgálat esetén, házhozszállítással: utánvétes fizetés (+390 Ft), online bankkártyás fizetés (a Worldline SaferPay biztonságos rendszerén keresztül), banki átutalás (előre utalás, szerződött partnereink esetén utólagos átutalás)
  • Futárszolgálat esetén, csomagautomatába vagy csomagpontra rendelve: utánvétes fizetés (+390 Ft), online bankkártyás fizetés (a Worldline SaferPay biztonságos rendszerén keresztül), banki átutalás (előre utalás, szerződött partnereink esetén utólagos átutalás)
  • Személyes átvétel esetén: fizetés személyesen az üzletünkben (készpénzzel, vagy bankkártyával), bankkártyás fizetés, online bankkártyás fizetés (a Worldline SaferPay biztonságos rendszerén keresztül), banki átutalás (előre utalás, szerződött partnereink esetén utólagos átutalás)

További információk a fizetés menetéről és felmerülő díjakról

  • Válaszd webshopunkban a SaferPay megbízható bankkártyás fizetését, így a fizetés költsége 0 Ft.
  • Utánvétes fizetés esetén +390 Ft kezelési költséget számítunk fel, ez esetben készpénzzel és bankkártyával is ki tudod egyenlíteni a csomag összegét, kivéve, ha csomagautomatába kérted a csomagot. Ezesetben csak bankkártyával tudsz fizetni.
  • Az utánvétes fizetés maximális értéke Packeta esetén 220 000 Ft, GLS és MPL esetén 500 000 Ft. Ezt meghaladó rendelés esetén választhatsz online bankkártyás vagy előre utalásos fizetési opciót.
  • Csomagpontra, csomagautomatába vagy Postapontra érkezett csomag átvételére a szállító 5 munkanapot biztosít, ezt követően a rendelést sikertelennek tekinti.
  • Címre történő sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat 1 alkalommal díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Futárszolgálatok elérhetőségei és csomagkövetés

Hogyan és mikor érkezik a csomagom?

1. Ha házhozszállítással kérted a kiszállítást:

Futárral történő megrendelés elindításakor üzenetet küldünk a csomagszámmal és a nyomonkövetési oldallal számodra. Ebben az e-mailben találod majd a számlát és a jótállási jegyet is csatolmányként. A csomagot a futár az általad megadott címre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy. Normál esetben Magyarország egész területén a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal.

Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti / délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhoz szállítást, ha biztos vagy benne, hogy a megadott címen leszel. Ha nem tudod, épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot, például csomagpontra vagy csomagautomatába történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagod.

2. Amennyiben csomagautomatában, csomagponton vagy Postaponton szeretnéd átvenni a csomagod: A csomag átvételi pontra történő érkezéséről SMS-t és e-mailt is kapsz, az ebben található QR vagy egyéni kóddal tudod átvenni a csomagod a csomagponton vagy az automatából.

Amennyiben extra méretű vagy tömegű terméket rendelnél, kérjük, tájékozódj a futárszolgálat csomagkorlátairól, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat.

Mi a teendőm átvételkor?

Kérjük, hogy a csomag sértetlenségét az átvételkor ellenőrizd le a futár jelenlétében. Mivel a GLS, az MPL és a Packeta is professzionális csomaglogisztikai cég, kimondottan ritka esetben fordul elő sérülés, de a csomag tartalmára és esetleges sérülésre vonatkozó reklamációt csak abban az esetben tudunk a futárszolgálattal egyeztetni, ha a sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Ha netán mégis sérülten érkezett meg a csomagod, kérjük, hogy e-mail formájában vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop@bovito.hu e-mail címen. Az eredeti csomagolást tartsd meg minden benne lévő térkitöltő anyaggal együtt, mivel kárszemlére bekérheti a csomagot a futárszolgálat.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 

Telefon: +36 1 278-09-54, +36 1 445-27-72

E-mail: webshop@bovito.hu

Címünk: 1214 Budapest, Völgy utca 45.