Garanciális ügyintézés

Velünk a garanciális ügyintézés sem bonyolult!

Tudjuk, hogy kevés bosszantóbb van annál, mint amikor eszközöd meghibásodik. Leginkább akkor, amikor a legnagyobb szükség lenne rá. Épp ezért tartjuk fontosnak, hogy ha már ez megtörtént, a problémát a lehető leggyorsabban, a legkevesebb fájdalom mellett megoldjuk.

A garanciális ügyintézés nálunk egyszerűbb, mint gondolnád!

Meghibásodás esetén hozd el hozzánk a terméket és a szükséges dokumentumokat, mi pedig átvesszük a garanciális ügyintézés terhét. A javításokat soron kívül elvégezzük, ha pedig cserével oldható meg a probléma, ebben is partnerek vagyunk. Célunk, hogy a lehető leghamarabb újra használni tudd eszközöd.

A vásárlás után három napon belül jelentkezik, segítünk a csere lebonyolításában is.

Gyártói jótállással rendelkező termékek esetén (gyártói jótállási jegyet mellékeltünk) lehetőség van a javítást közvetlenül a márkaszerviznél igényelni. Mivel több gyártó is vállal háztól-házig garanciaszolgáltatást, ez sok esetben kényelmesebb.

Ha bizonytalan vagy, hogyan érvényesítheted a jótállást, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeink egyikén, vagy töltsd ki űrlapunkat:

Kapcsolat

ŰRLAP

(Amennyiben valamelyik adat nem áll rendelkezésre, azt a mezőt hagyd üresen)

    Az űrlap elküldése után kollégánk hamarosan e-mailben veszi fel veled a kapcsolatot.